18 Mayıs 2019 Cumartesi

How to design car wheel stator, turbines and front covers to benefit from wind energy?


iki yapraklı araba tekeri ile ilgili görsel sonucu


I have written in my previous writings, everything must be as small as possible, and must be two-leaved. If you don't want a lot of noise, you should have a maximum of three leaves. Because the less the leaves in the rotating bodies, the faster the bodies rotate, as in the case of ship propellers.
  And the returning thing must be clockwise so that we can make use of the rotational speed of the world, which is about 70 km per hour.
When we do this, our car goes faster and saves fuel. Thus, we also reduce environmental pollution.


Rüzgar enerjisinden faydalanmak için araba tekerlek statörleri, türbinleri ve ön kapakları nasıl dizay edilmeli?

Daha önce ki yazılarımda yazmıştım, dönen herşey mümkün oldukça çok küçük olmalı ve de iki yapraklı olmalı diye.  Gürültü çok çıksın istemiyorsak maksimum üç yapraklı olmalı. Çünkü dönen cismlerde ne kadar az yaprak olursa bu cisimler daha hızlı dönüyor, gemi pervanelerinde olduğu gibi.
 Ve de dönen herşey saat yönünde olmalı buda  saatte yaklaşık 70 km olan  dünyanın dönüş hızında faydalana bilmemeiz için.
Bunları yaptığımızda arabamız hem daha hızlı gider hemde yakıtta tasarruf sağlamış oluruz. Böylece çevre kirliliğini de azaltmış oluruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder